poniedziałek, 15 lipca 2013

22 tydzień

W zeszłym tygodniu (10.07.13) Zuzek pierwsyz raz zaczęła kopać!
Niesamowite uczucie!
Od tamtej pory wierci sie strasznie, ale ciesyz mnie to, nie spodziewałam sie, że to wsyztsko może byc takie przyjemne (:

W końcu zaczniemy robic jakieś zakupy, zostały tylko 4 miesiące, niecałe... a my jescze nic nie kupilismy.
Nie moge sie doczekac zakupów :D



Dziecko się wyprostowuje, starając się udźwignąć główkę, wzmacniają się mięśnie karku. Malec może się pochwalić rzęsami, a na główce rosną pierwsze włoski. Reaguje też na zmianę temperatury, np. podczas kąpieli albo gdy jesz coś ciepłego. Odpowie ci wtedy kuksańcami. Wątroba zajmuje się rozkładem bilirubiny powstającej w czasie rozpadu czerwonych ciałek krwi. Układ pokarmowy jest gotowy do przetwarzania wód płodowych. Trzustka zaczyna produkować insulinę i glukagon - to hormony odpowiedzialne za przeminę cukru we krwi.

1 komentarz:

  1. Kochana, jestem w 21 tygodniu i przysięgam, że z zakupów "dzieciowych" mam dokładnie 0 (słownie: zero) rzeczy. Więc spokojnie, mamy czas :D Zapraszam czasem do mnie na bloga http://zyciewpakiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń