wtorek, 1 października 2013

34 tydzień.

Wczoraj wieczorem zauwazylam małe rozstepy na brzuchu, mam cicha nadzieje, ze nie rozrosna sie bardziej :( Wystarczy, ze clay tylek i cycki mam w rozstepach [*]
Poza tym miałam już chyb a wsyztskie objawy ciązy.
Wymioty i mdłości
Senność i zmęćżenie
Opuchnięte stopy i dłonie
Ból pleców, bół głowy
Zaparcia
Rozstępy
Zgaga

Nie wiem cyz cos pominęłam :P



W końcu październik. Co prawda zostało jeszce 6 tygodni do narodzin Zozolka, ale już czuje, że to szybko zleci i zaraz będziemy wszyscy razem :D
Miałam już chyba wszystkie objawy ciązy i mam nadzieje, ze nic mnie nie zaskoczy. Dla dziecka mam juz prawie wszystko, została jescze wyprawka dla mnie do szpitala i kosmetyki Zuzy :D Mam cichą nadzieję, że ten miesiąc zleci mi rónie szybko jak poprzednie a poród nie zaskoczy mnie w szkole :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz